25 februari, 2007

Blomsterkurs på Blomsterverkstaden


Det är inte bara som längtar till våren. Har fått en hel del förfrågningar om när det är dags och nu har jag glädjen att meddela:

Vårens kursdatum är utlagda på Blomsterverkstadens hemsida som du hittar här.

Jag och verkstaden har vintervilat lite, men nu pirrar det ordentligt i magen igen. Snart får man sätta igång... vilken lycka! Bilden tog jag förra våren i växthuset - mmmm, jag längtar!

Ha en riktigt skön måndag mina vänner o tänk på allt vad ni kan uträtta den här veckan!
Kram från Minna (med magen som har helt plötsligt blivit stooor och livlig. Yippee!)

4 kommentarer:

Slottsträdgårdsmästaren sa...

Då har jag hittat en trädgårdsblogg till genom Slottsträdgården Ulriksdals nya blogg. Återkommer gärna hit.

Hannele sa...

Det låter som ett vårtecken.

Karna sa...

Så spennende, skal ta meg en titt inn!

Så bra at magen vokser og trives, skal jo det nå når det går mot vår...=0)

Clementina sa...

complimenti per il blog! Clementina