24 januari, 2007

Blomsterverkstad har fått en egen logga!




Äntligen har Blomsterverkstan fått sin egen logga. Själva kursverksamheten vintervilar just nu, men det finns ju mycket annat att pyssla med. Min duktiga man har designat loggan och jag tycker den är superfin!!! Tack min älskade make!

Och när jag sa vintevilar så är det sant, vintern har nämligen kommit till Skåne och det är så underbart härligt o vackert med snö! Inte tala om knarret under skorna!

Många härliga vinterstunder till all!
Minna : )

8 kommentarer:

Vildangel sa...

Verkligen superfin logo. Gillar färgen, formen och valet av textstilen.
//V

Hannele sa...

Snygg skylt, visst är det mysigt, när allt är vitt.

Karna sa...

Nydelig logo, blir nok fin både på skilt og papir denne!

Flink mann du har...kos deg i snøen!

Mia sa...

Kjempefin logo. Og snø, det har vi en god del av her også - og kulde!

I min vackra värld sa...

Väldigt fin och stilfull logga! :-)

Tina sa...

Jättefin logga, tycker den passar perfekt till ändamålet =)

Nettan sa...

Jättefin logga. Tycker om de hjärtliknande bladen.

Lyck-Annas sa...

Mycket lyckat - talangfull man!
Jag blev så varm om hjärtat när jag läste om att ni väntade barn. Gratulerar!
Modigt att börja om när de andra barnen är lite större, jag antog att de var det. Risken finns att man blir lite för bekväm...
Än en gång - härligt!