03 november, 2006

Äntligen

Har sneglat och dreglat och drömt om nedanstående krona under flera år. I går kunde jag inte hålla mig längre... Visst är det konstigt att vissa föremål kan få en (mig) att bli som förtrollad, kan bara sitta o titta på den i långa stunder. Ååååh!



Det otroligt vackra vintervädret fortsätter. Ett litet minus finns det med det här kalla vädret: Har inte tagit in några som helst frostkänsliga växter, hann liksom inte med att det blev så kyligt. Vågar inte gå och inspektera...

4 kommentarer:

Mia sa...

Jeg liker også kronen veldig godt. Skulle gjerne hatt en slik en. Ønsker deg en god helg, og takker for kommentarene på bloggen min.

Metteflette sa...

Så utrolig vakkert! Noen ting må man bare ha, bare for å beundre dem!! Ha en mysig helg :-)

Hannele sa...

Snygg är den, men jag har inte riktigt förstått, hur man ska använda det?

Linda sa...

Jag har inte heller tagit in några växter :-o Äsch, får så nya pelargoner i vinter!
Jag känner igen det där med att bara stirra och vara nöjd med något man skaffat (eller gjort). Bra med grejer som ger en glädje flera gånger! Kronan är urfin!