07 november, 2006

Noa Noa

Danska Noa Noa har varit min storfavorit i många år. Handlar inga stora mängder, har helt enkelt inte råd. Men tar en tur till vår egen Noa Noa -butik här i Lund då o då bara för att mysa. Det är så vackert med alla fina tyger.




På min senaste besök fick jag med mig en bunta julkort i härligt papper o vacker kant...som jag gjorde om lite gran. Vill inte skicka bilder på en tjej som julhälsning. Klistrade på blandade grejer; gamla goda noter i rutmönster samt noter med ram av spansk mossa.

De har säkert likadana kort i butiken nära dig! : )

12 kommentarer:

Hulda sa...

Så søte kort. :o)

lina sa...

SÅ FINA!!! Kolla in min blogg, för nu har jag gjort en nalle.....=)

Karna sa...

Så fint det ble, en lur ide igjen!! Har jo noen fine noteark på lur ;)

Hannele sa...

Gôrfina, man borde göra mer kort själv.

Mia sa...

Oi, så fint. Kjempeide!

Minna sa...

Tack mina vänner, kul att ni gillar. Har massa note kvar, vad ska jag hitta på sen... : )

posidriv sa...

For ein kjempegod idé! Nydelege kort!

Katten Pejst sa...

Åh vilka fina kort!

Pysselpinglan sa...

jättefina!!

Anonym sa...

Men... Är det du som är med i nyaste numret av Allt i Hemmet???
Jag har kikat in här ett par gånger den senaste månaden ungefär. Jag får jättemycket inspiration från dig och så är jag vääääldigt avundsjuk på din fina gård!!
Tack för att du delar med dig av ditt liv och ditt pyssel!!!
Kram från Lena på Värmdö

Anneli sa...

Hej!!
Ville bara gratulera till den fina artikeln i Allt i Hemmet!
Jättekul!!! Grattis!!

I min vackra värld sa...

Jag såg också korten hos Noa Noa, stod och tittade på dem ganska länge. Men jag kände inte heller för att skicka kort med tjejer på, så jag la tillbaka korten. Tänk om jag hade haft lite fantasi som du när jag stod där!