28 september, 2006

En god om dagen

En snabbishej från mig. Dagen har varit spännande och innehållsrik. Pust. Och nu kom jag på att jag inte har gjort min dagens goda : ( Om ni undrar så är det nämligen så att jag önskar att alla gjorde en god gärning om dagen. Hur liten som helst, bara någon annan blev glad av handlingen. Tänk hur världen hade kunnat se ut då!!!


p.s. Är det jag, vår dator/uppkoppling eller vad...??? Har haft massiva problem med bloggen, både igår o idag... laddade massa bilder o annat, allt bara försvinner...???

9 kommentarer:

Anonym sa...

Så jättefint ni bor!! Är det någon form av Bed & Breakfast ni har planerat?

StyggaLillaLoppan sa...

Har också haft problem med blogger man tröttnar efter ett tag....vilket vackert hus ni bor i. Ha en skön helg

lina sa...

JAg kommer ner och bor hos dig och går blomster kursen till vintern! Är B & Bt färdigt då?

Minna sa...

B&B beräknas vara fullt färdigt till nästa påsk. SÅ Lina, jag är rädd att huset är inte färdig till julkurserna (9,10 dec), om du inte gillar camping i ett husskal. För värme & toa kommer det nog finnas, men inget kök direkt...

Hulda sa...

Jeg har hatt samme problem med bloggen min som du har hatt. Det er veldig irriterende når hele innlegget forsvinner noen ganger når man trykker på publisere.

Nydelig blomsterkrans.

Julie sa...

Ha en fin helg du også. Jættetrevlig krans. Jag også har hatt store problem med bloggen. I går gav jag bare opp. Virker som om det er slik i perioder.

Minne sa...

Instämmer med de övriga om problemen med bloggen. Synd. känns trist att allt bara försvinner när man suttit och ansträngt sig. Otroligt vackra bilder över hur ni bor. Måste vaa underbart att bo så och ha så mycket plats att man kan inreda en egen gäststuga. Härligt namn. En egenhjärtformad sjö!! Jo man tackar. Va härligt!Trevlig helg!

Hannele sa...

Nu har jag kysst maken, en god gärning. :)

Tina sa...

Hej

Rökade hitta hit när jag sökte på bloom i Lund. Är du florist eller bara glad amatör? Väldigt vackra saker har du iaf, även om jag är mer för den nordiska "designstilen" :-D

Jag är på jakt efter någon som kan svara på frågor om blommor til min brudbukett (rundbunden stavbukett)som jag ska (förhoppningsvis) binda till mig i april nästa år. Du kanske vet om det finns ranunkel att få tag på då? Eller kanske har något bra tips till mig?

Ha en toppendag!